"Saya Budak Baru Belajar".



Koleksi No.:  CC002
Saiz :  15 x 15 inci

Ramai insan di sekeliling saya bertanya: "Belajar menyulam dengan siapa?" Bila saya beri jawapan, ada yang mengerutkan kening, sebab jawapan saya ialah : "Belajar dari internet".  Eee....malunya saya, sebab biasanya bila kita belajar, mestilah berguru kan?  Tapi saya.......??  Belajar dari internet….., pun begitu dah....pandai-pandai buat sulaman sendiri.  Dan bila dah masuk bab pandai-memandai ni....maka hasilnya tentulah tak seberapa, tak kisahlah..... janji heppy!! 

Paten hasil sulaman reben saya yang kedua ini saya ambil contoh dari blog Pn Ann,  sebab pada ketika sulaman ini di buat, saya  umpamakan diri saya seperti budak baru belajar, jadi kalau salah tolonnggg..... tunjukkan ya?

Ulasan

  1. Kak yanti.... member ct tgk gambar sulam kusyen ni terus jatuh hati... Quotation plz....

    BalasPadam
  2. belajar dari internet dah cantik..kalau berguru lagi cantik sebab tgk guru perturun tekniknya...cayalah!!!

    BalasPadam
  3. terima kasih kak ina...mungkin sebab betul2 minat, terus cuba dan menjadi...insya-Allah kalau si cilik saya dah boleh ditinggal sekejap, saya nak pi berguru juga...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular