RE Vintage Ros 2012



Alhamdulillah....
Di sepanjang tahun 2012 bermacam-macam paten dan warna sulaman reben yang telah 
saya hasilkan untuk memenuhi tempahan mereka yang sudi menempah. 

Dalam kesibukan menyiapkan tempahan, kadang-kadang saya tak berekesempatan untuk 
upload sebahagian gambar hasil sulaman reben di blog ini.
Jadi di sini saya kongsikan beberapa gambar koleksi paten sulaman reben yang sangat saya minati 
kerana gabungan warnanya yang lembut, namun nampak menyerlah  bila di sulam 
pada kain berwarna cerah.

Jom layan gambar...





  


Semoga terus diberi kekuatan dan dikurniakan kesihatan untuk menghadapi 2013, 
insyaAllah...akan cuba menghasilkan sulaman reben yang dapat 
memenuhi  permintaan semua pelanggan yang amat saya di hargai.
Ribuan terima kasih di atas sokongan anda...



Ulasan

Catatan Popular