Alas Meja Mak - Siri 1

Assalamualaikum...

Setelah beberapa bulan meninggalkan blog ini bersawang, dan setelah sekian ramai yang bertanya,
kini saya kembali lagi dengan gambar-gambar hasil sulaman reben yang sedia beratur untuk di muat naik.

Maaf, maaf dan ribuan maaf kepada yang telah menempah dan telah menerima hasil tempahan,
 tapi terpaksa menunggu lama untuk melihat nama dan produknya tercatat di blog ini.
"Akak sibuk la dik..." 
Itulah bait kata popular yang selalu di guna pakai, termasuklah saya sendiri....hehe.

Saya dahului dengan gambar alas meja yang saya buatkan khas untuk mak tersayang.  
Mak kami sememangnya seorang yang ceria dan kreatif. Jadi maklah yang telah memilih
warna kain dan warna bunga reben untuk alas meja ini.


Sebenarnya alas meja ini untuk meja makan 6 kerusi, harap abaikan apa saja yang anda nampak
di sekitar alas meja dalam gambar ini ya...Sila fokus pada alas meja tu saja tau..hehe..
Saya terpaksa ambil gambar dengan menggunakan meja sofa atas sebab alas meja ni belum di pasang renda lagi, 
jadi untuk sessi menggambar ni, saya gunakanlah dulu meja sofa yang ada...

Inilah sulaman bunga reben yang memenuhi keliling alas meja.
Nampak meriah kan...

Pandangan dari satu sudut meja.

Berikut ini gambar dari dekat 3 jenis paten bunga reben warna oren dan pink terang.
Cuci-cuci mata..





Ulasan

Catatan Popular