Pin Brooch Bunga Reben

Rekaan terbaru saya untuk tahun 2015.
Saya mengubahsuai pin brooch bunga reben menjadi dwi warna dan saya tambah hiasan 
manik pearl 12mm di tengahnya.

Pin Brooch ini biasanya ditempah untuk majlis rasmi dan majlis perkahwinan.
Ia sesuai di pakai oleh pihak urusetia majlis atau 
kumpulan rewang dan juga ahli keluarga pihak pengantin.

Pin brooch bunga reben biasa berukuran diameter 55mm,
dengan dua pilihan iaitu satu warna atau dwi warna.
(tanpa manik pearl)

Pin brooch bunga reben dengan manik pearl, ukuran diameter 70mm,
juga terdapat dua pilihan iaitu satu warna atau dwi warna.

Model saya menggayakan pin brooch bunga reben dwi warna dengan pearl,
tema JDT katanya...
(Sumber: Album Keluarga)


Tempahan dengan kantiti melebihi 50pcs akan saya berikan diskaun hingga 15%.

Berminat?
Hubungi 019-7611538
(Call, WhatsApp, SMS)


Ulasan

Catatan Popular