Jumaat, 15 Februari 2013

Pin Brooch Rosette Rose



Dah lama nak kongsikan gambar rosette rose yang siap dengan pin brooch,
tapi disebabkan asyik tak sempat nak ambil gambar dan tak puas hati dengan kualiti gambar 
yang terhasil sebelum ni, maka baru sekarang dapat di kongsikan di sini.



50 kuntum rosette rose dengan 25 warna berlainan yang juga boleh dijadikan panduan 
kepada sesiapa yang ingin membuat pemilihan warna bunga ros yang sesuai 
untuk tempahan, 
sama ada untuk tujuan menempah sulaman reben atau pun menempah ros brooch sahaja.


Bentuk rosette ros dari dekat yang sememangnya sangat simple saja.....


Ini pula gambar ros yang saya warnakan dengan pewarna fabrik.
Mak budak baru belajar mewarna ni, tak berani lagi gunakan warna pekat, cair-cair je dulu ya....


Gambar dari sebelah belakang brooch, saya menggunakan pin brooch saiz M.


Macam takde penutup je kotak ni, tambah la lagi dengan cahaya lampu di siang hari, 
barulah nampak yang kotak display ni sebenarnya berpenutup.


Inilah 50 pcs ros brooch ready stok sekarang. 
Ada yang berminat? 

Sila hubungi 019-7611538 / e-mail yantizaini@yahoo.com
(psst....minimum kuantiti order 20 pcs ya, boleh jimat belanja pos....
 dan boleh buat suverniour untuk kawan-kawan dan sedara mara....)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...