Memang Minat Maroon...


Salam, apa khabar semua? 
Dalam mood cuti sekolah, lebih banyak masa untuk anak-anak dan keluarga, 
jadi tak banyak hasil sulaman yang dapat saya siapkan. 
Tempahan kali ini ialah alas meja makan berwarna maroon untuk 
ex-school+campus mate, Pn Hasni dari JB yang baru saja menyambut cahayamata yang ke-4.  
Pilihan warna kain dan warna bunga reben adalah pilihannya sendiri.  
Sulaman reben pada keliling meja sahaja, jadi bolehlah di letakkan cermin 
di permukaan atasnya nanti. 

Produk no.: TC005
Saiz : 56" x 80".


Memang Minat Maroon....
Waktu saya pasang alas meja ni pada meja kerja saya untuk sessi penggambaran, aduhai....laawaaanyaa...(perasaan sendiri la tu..), ish... tak jadi poslah macam ni! 
Tapi mana boleh, ini sahabat baik punya tau....!!
Emmm...nampaknya lepas ni nak kena buat satu lagilah untuk rumah sendiri.
InsyaAllah, kalau sempat.


Sulaman reben folded rose di setiap penjuru dan muka kiri/kanan, 
juga sulaman french knot untuk kemasan jahitan pada lipatan hujung kain 
di sekeliling alas meja. 


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila e-mail atau hubungi nombor saya.  
Untuk setiap produk yang saya buka untuk tempahan, 
saya letakkan Produk No. bagi memudahkan rujukan anda yang ingin membuat sebarang pertanyaan dan tempahan. 
Anda boleh menempah mengikut warna pilihan sendiri, dan anda juga boleh mengirim kain yang anda beli sendiri untuk saya membuat sulamannya sahaja, 
jadi bolehlah berjimat. 

Sekian, akan menyusul lagi nanti...







Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular