Table Runner Pn. Badariah


Salam semua....
Kali ini saya nak kongsikan gambar table runner yang saya buat khas untuk Makcik Badariah dari Brunei.  
Sulaman yang agak ringkas untuk table runner ini saya siapkan pada saat akhir iaitu beberapa hari sebelum anak Makcik Badariah berkunjung ke rumah saya, jadi paten sulaman reben kali ini pun boleh dikatakan idea di saat-saat akhir juga.  
Inilah hasilnya table runner maroon untuk orang Berunei...


Produk No. : TR012
Saiz : 15" x 52"



 Saya sulamkan kudup bunga ros bersaiz mini pada kedua-dua sisi table runner untuk mengelakkan ianya kosong di bahagian tengahnya.  
Saya sangat suka dan kagum dengan idea sulaman kudup ros yang comel ini, yang asalnya ilham dari sulaman reben Kak Ina's Collection.

Close-up sulaman reben pink rose dan sweet little rose....








Ulasan

Catatan Popular