RE - Susah Dahulu, Cantik Kemudian...

Sesuatu yang susah dapat adalah sesuatu yang bernilai, begitu juga dengan paten sulaman reben yang saya anggap agak mencabar ini. Dalam beberapa koleksi paten sulaman saya yang tak seberapa jumlahnya, ramai pula yang berminat dengan paten ini.

Gambar  yang ingin saya kongsikan ini adalah sarung kusyen yang di tempah oleh makcik suami saya.  Makcik Limah mahukan bunga ros berwarna merah terang, jadi pening juga saya nak memadankan warna yang sesuai untuk bunga-bunga lain.  Berkat dorongan suami dan gabungan idea kami, lihatlah hasilnya...


Koleksi No.:  CC005
Saiz : 16" x 16 "

Satu lagi ialah hasil sulaman sarung kusyen yang saya buat khas untuk mak saya. Mak telah sediakan kain  berwarna pink terang untuk di jadikan sarung kusyen, dan sekali lagi saya kena memerah otak untuk memadankan warna bunga reben yang sesuai dengan warna kainnya.  Setelah puas membuat suai padan, akhirnya siap juga sarung bantal pink ini.



Koleksi No. : CC005
Saiz : 16" x 16 "

Akhirnya saya membuat kesimpulan sesuatu yang susah di buat, itu lah yang cantik dilihat..


Ulasan

Catatan Popular