RE Table Runner for my Special Friend.

Dah lebih dua tahun saya tak bekerja, tapi ex-officemate saya yang sorang ni tetap menganggap saya macam kakaknya sendiri dan hubungan kami dah macam adik beradik.  Uncle Rahman (panggilan manja anak-anak saya padanya) adalah seorng yang sangat istimewa kerana dia adalah lelaki paling kreatif pernah saya kenali.  Bertuah isterinya dapat suami yang boleh menjiwai hati wanita,  apa taknya, sebut saja apa pun kerja orang perempuan, semua dalam tangannya,  termasuklah bab menghias  rumah.   Bakat kreatifnya terbukti bila dia menempah dua table runner yang mana dia sendiri menetapkan warna kain dan warna reben  mengikut  warna tema hiasan dalaman rumahnya.…. tapi nasib baiklah dia percaya pada saya untuk menyulam dengan paten pilihan saya sendiri. 

Paten sulaman ini saya mendapat inspirasi dari blog Kak Ina (sulamanchanting) yang di ubahsuai (mengikut kemampuan diri yang tak seberapa ni…) dengan menambah sedikit hiasan manik  dan benang sulam.   Silalah tengok hasilnya…


Koleksi No. : TR01
Saiz     :  56” panjang dan 13” lebar.


Gambar Close-up:  


Close-up bahagian tengah.



Kepada sesiapa yang berminat untuk menempah dengan pilihan warna kesukaan sendiri, silalah telefon atau pun e-mail, insyaAllah... saya akan usahakan hasil sulaman  mengikut apa yang anda hajatkan. 


Ulasan

Catatan Popular